Компанийн Борлуулалтын менежер, Борлуулалтын ажилтан, Худалдааны төлөөлөгч нарт зориулсан шинэ хэрэглэгч олох, хуучин хэрэглэгчээ тогтоон барих, амжилттай хэлэлцээр хийх зэрэг ур чадваруудыг эзэмшүүлэх зорилготой, борлуулалтын ур чадварыг нэмэгдүүлэх богино хугацааны үр дүнтэй сургалтыг танилцуулж байна
СУРГАЛТААС:
- Борлуулалтын үндсэн зарчмууд, тэдгээрийг практикт хэрхэн хэрэглэх
- Өөрийн ажилж буй салбарт тохирох Борлуулалтаа нэмэгдүүлэх арга зүй
- Борлуулалтын арга техникүүд, тэдгээрийг хэрхэн үр өгөөжтэйгээр ашиглах
- Ятган борлуулах, хэрэглэгчийн татгалзлыг даван туулах
- Нэгж борлуулалтын хаалтыг хэрхэн үр дүнтэй хийхэд суралцах болно.
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, ХЭРЭГЛЭГЧ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НЬ
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- Худалдан авагчийн шийдвэр гаргах онцлогууд
- Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх нь
- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
- Хэрэглэгчийг халамжлах нь
БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД
- Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхмууд
- Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга
- Ятган борлуулах арга зүй
- Эсэргүүцэл, татгалзлыг шийдвэрлэх нь
- Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ: Уг сургалтаар БОРЛУУЛАЛТЫН АЖИЛТАН танд тулгамддаг асуудлуудын шийдлийг олж, борлуулалтын чиглэлээр 10 гаруй жил сургалт удирдаж, судалгаа хийсэн сургагч багш С.Баатарсүрэнгээс зөвлөгөө авах боломжтой ба сургалтын үеэр борлуулалттай холбоотой КЕЙС, ДАСГАЛ ажиллах болно.
Сургалт 2018 оны 10-р сарын 27-ны өдөр 10:00-17:00 цагийн хооронд хичээллэнэ.
Нэмэлт мэдээллийг 70001123, 94061123 дугаарын утсаар холбогдож авна уу.
Сургалтад цахимаар бүртгүүлэх бол доорх зураг дээр дарна уу.
Сэтгэгдэл