Зар сурталчилгаа нь нэг талаас, бараа бүтээгдэхүүнийг худалдан авч, ашиглахад шаардлагатай мэдээллийг хэрэглэгчдэд өгч, нөгөө талаас ухуулан ятгаж, сэтгэл зүйн нөлөө үзүүлж байдаг. Тиймээс эерэг бус зар сурталчилгаа нийгмийн сэтгэл зүйд сөргөөр нөлөөлж, залуу үеийнхэнд буруу ойлголт төрүүлдэг ажээ. Ингээд та бүхэнд барууны ертөнцөд үзэхийг хориглосон, этгээд сурталчилгаануудыг танилцуулъя. Манай улсад ч гэсэн иймэрхүү гаж сурталчилгаа хэд билээ гэдгийг та эргэцүүлээд нэг үзээрэй.
Гаж хөхтэй эмэгтэйчүүдийг сурталчилсан энэ сурталчилгааг Канадад хоригложээ.
Изралийн компани тамхины хайрцгийг хүнтэй төстэй хэлбэртэйгээр хийсэн нь шүүмжлэл дагуулжээ.
Энэ сурталчилгааг өндөр настнуудыг дорд үзсэн гэж буруутган Ирландад хоригложээ.
Ийм батерейны сурталчилгаа байж болох уу?
Тони Блэйрийн аман дээр баркод байрлуулсан нь Гитлертэй адилхан харагдуулж байна гэсэн шүүмжлэл хүртэв.
Энэ сурталчилгаа өндөр өсгийтийнх биш аллага, хүчирхийллийг дэмжсэн өнгө аястай болжээ.
Тамхины эсрэг энэхүү сурталчилгааг хүүхдэд гаж нөлөө үзүүлнэ хэмээн хориглов. Их Британийн эрүүл мэндийн хэлтэс ийм сурталчилгаа хийсэн байна.
Алдартай брэндийн садар сурталчилгааг Их Британид хориглов.
Тосны сурталчилгаа гэхээсээ илүүтэй вампирын зурагт хуудас шиг болжээ.
Энэхүү секси сурталчилгааг хүүхдүүдэд үзүүлж болохгүй гэжээ.
Хүүхдийн тоглоомны сурталчилгаа ийм байж болох уу?
Оросын санхүүгийн сэтгүүл ийм ёс бус санаа бодож олжээ.
Үнэртэй үсний сурталчилгаа сексийн гаж хүслийг илэрхийлжээ.
Уг зохисгүй тамхины сурталчилгааг Хятадад хоригложээ.
Хөхний хорт хавдрын эсрэг сурталчилгаа хүмүүсийг айлгахаар болсон байна.
Үзэгний сурталчилгаа биш оюутнуудад хуулан бичлэг хийхийг зааж өгчээ.
Б.Мөнхтуяа
Сэтгэгдэл