Өнгөрсөн онд гарсан арилжааны болон нийгмийнсурталчилгаанаас дараах 13-ыг мэргэжилтнүүд онцлон, хамгийн хүчирхэг реклам хэмээн нэрлэж байна.
Харилцаа нэмэгдэх тусам бид бага ярьдаг болжээ.
Хэрэв та архи уусан бол жолоо бүү барь Та юу иднэ, хүүхэд чинь түүгээр хооллоно
Ямар ч хүүхэд тарган болохыг хүсдэггүй.
Таны хоёр минутанд гоожуулсан усаар тэр хоёр хоног амьдарна.
Үслэг эдлэлийн эсрэг брэндүүд логогоо өөрчилсөн нь
Хоёр талыг хоёуланг нь бод
Тоглоомууд хүүхдийн хөдөлмөрийн эсрэг
Жолоо барьж буй үедээ утсаар бүү ярь.
Бүсээ зүү. Амьд үлд.
Та уусан уу. Энэ дөрвөн машины алинаар нь хүргүүлмээр байна?
Хурд ...хөнөөнө
Хүнс хэрэгцээтэй хүнийг хооллох нь бодсоноос ч амархан.
Сэтгэгдэл